Monday, December 22, 2008

بازگشت به خاطر بالاترین


مدتی یه که حسابی درگیر بالاترین شدم. اینم مثل طلا پیدا کردن از رودخونه است. باید چند ساعت بگردی تا یه چیز پیدا کنی که ارزش خوندن داره. البته هنوز برای منظور من که تلف کردن وقته مفیده!

مشکل اساسی اونجاس که یکی یه چیزی رو همچنان با اطمینان می نویسه و اونو از قول همه هم نوعانش ارایه میده که گاهی خو خدا هم باورش میشه که منظورش از خلقت اون قوم قطعا همین بوده که این آقا تو وبلاگش نوشته.

ولی این طبع شیطانی من با قول ایشون و تغییر عقیده خدا مخالفه حالا باید کیو یدید؟؟؟ نمیشه هم منفی داد چون بنده خدا فقط اظهار نظر کرده.

 

الغرض بر این شدم که شروع کنم به نوشتن - با هر لینکی که مخالفم دلیلشو اینجا بیارم. بسم الله

 

4 Comments:

Blogger Ahmad said...

بالاترین هم کلا از دست رفت...
برو ببین از زمان انتخابات 88 چه بلایی سرش اومده، همش شده لینکهای سیاسی و ای کاش حداقل یک سایت سیاسی خالص بود، همش شده مطالب تحریک آمیز و دشمنی و دروغ و ...

September 13, 2009 at 6:10 AM

 
Blogger Unknown said...

salam

October 24, 2010 at 8:55 PM

 
Blogger Unknown said...

دوست عزیزم بهمن
با سلام وعرض ارادت ، بهمن عزیز من از شنونده های برنامه های قشنگ شما در رادیو کالج پارک بودم وبرنامه های شما برای من هیچ وقت جذابیت وتازگی خودش رو از دست نمی ده .بهمن عزیز متاسفم که دیر با رادیو کالج پارک آشنا شدم وخیلی دیر به این جمع صمیمی پیوستم حالا که بیش از یک ساله رادیو تعطیل شده برای من فقط خاطرات خوش اون یکسالی که در جمع صمیمی شما بودم بعنوان یادگار وخاطره ای بیاد ماندنی وخوش باقی مونده .امیدوارم هر کجا که زندگی می کنی در کنار خانوادت شاد و پیروز باشی . بهمن عزیز خیلی خوشحال می شم گاها ایمیلی هم از جنابعالی دریافت کنم وایمیل آدرسی از شما داشته باشم که بیشتر در ارتباط باشم.
آقا خیلی خوشحال می شم که بیشتر وبلاگت را بروز کنی ومطلب بیشتر بنویسی تا از وجود باارزشت استفاده کنیم .ارادتمند شما
شنونده خوب رادیو کالج پارک
عباس از گلپایگان

October 24, 2010 at 9:05 PM

 
Blogger Unknown said...

راستی ایمیل آدرس من هم اینه ، خیلی خوشحالم می کنید بهم ایمیل بزنی وبعنوان یه دوست مطلبی صحبتی حرفی حکایتی چیزی که عین برنامه های قشنگت داری برام ارسال کنی .
با تشکر
nasa.group@yahoo.com

October 24, 2010 at 9:10 PM

 

Post a Comment

<< Home